Corona update – Standerstrygningen og fælles rengøring lørdag 31/10 er aflyst

27. oktober 2020 19:55 , af Steen Kold-Christensen

I lyset af den voldsomme stigning af Covid-19 tilfælde og myndighedernes nye strammere regler/ anbefalinger er Standerstrygningen aflyst. Formandens tale skal I ikke gå glip af og vil blive publiceret på hjemmesiden.

Huset og udearealerne trænger til en grundig oprydning og rengøring og vi skal gøre klubben vinterklar. Vi vil derfor lave nogle arbejdsopgaver i mindre grupper og fordelt hen over et par uger. I vil blive kontaktet direkte af de respektive afdelingschefer for at koordinere indsatsen. Vi håber alle vil give et nap med.

Vi fortsætter alle vores aktiviteter indendørs som udendørs, men indskærper at alle overholder de gængse regler om afstand, afspritning samt begrænsning af personer i de forskellige rum. Og vi opfordrer jer alle til at følge de opsatte skilte.

Alle skal bruge mundbind, når man bevæger sig rundt i huset- dog ikke fra man er omklædt til træningstøj, for at udføre en aktivitet til man igen er omklædt til alm. tøj og forlader omklædningsrummet.

I klubstuen skal mundbind benyttes, når man er oprejst. Når man sidder ned, må man gerne tage masken af og nyde kaffen. Så længe de skærpede myndighedskrav er gældende, er klubstuen indrettet med 3 områder, hvor der max må sidde 10 personer i hver klynge. Møblementet er opsat i de respektive afstande og må ikke flyttes rundt. Husk når man sætter sig at holde 1 meter fra næse til næse.

Som bekendt har myndighederne indført skærpet forsamlingsforbud og der må derfor kun deltage max 10 personer i de enkelte spinnings/ trænings/rohold. Undtaget ungdom under 21 år, de må stadig forsamles max 50 unge.

Alle sociale arrangementer aflyses indtil videre. Det betyder desværre også, at årets traditionelle julefrokoster er aflyste. Vi vil se situationen an og måske lave et nytårsarrangement i stedet.

Husk at det er vigtigt, at I alle passer på jer selv og andre ved at følge reglerne samt blive hjemme ved de mindste sygdomssymptomer.

Trods begrænsningerne ønsker vi alle en god vintertræning.

De bedste rohilsener

På Bestyrelsens vegne