Klubtøj

Bestillingsvarer

Forår og efterår

Den kort og langærmede Active Extreme X skal forudbestilles klubben (se foto nedenfor). Der er frem til udgangen af marts åben for bestillinger ved at sende bestilling til ungdom@holte-roklub.dk, angiv antal, størrelse, m/k og navn på bestiller.

Klubtøj med logo

Sport24 og Holte Roklub har indgået en fordelagtig aftale om køb af klubtøj gennem Sport24s klubmodul.

Aftalen betyder, at alle kan købe klubtøj fra Craft med 25% rabat. Tøjet leveres i sort og med Holte Roklub logo uden merpris, idet Sport24 betaler dette. Tøjet kan også leveres uden tryk, hvis man ikke ønsker det, ligesom man kan få eget navn påtrykt ex. ”Hans Hansen” til 25 kr. pr. tryk.

Sport24 står for alt det praktiske, og hvert enkelt medlem kan blot bestille relevant tøj, der leveres fragtfrit til dig på hjemmeadressen. Tøjet er nøje udvalgt, så det dækker en kajakroers behov, uanset om du er motionist, eller er elitekaproer, der træner på vandet året rundt.

Shoppen er af administrative årsager gjort fragtfri (uanset mindstekøb) hvilket er helt særligt, så derfor opfordrer vi til, at det enkelte medlem køber for minimum 300 kr. pr. bestilling. Det kunne fx være ved at købe en ekstra t-shirt eller en kasket, eller at to går sammen, når i bestiller.

Du kan se det samlede udvalg her

Hvis i synes der mangler modeller så skriv en besked til ungdom@holte-roklub.dk

Vi har et stærkt begrænset antal tøjprøver (størrelser) i klubben som kan prøves forud for bestilling, men ellers anbefaler vi at prøve tøjet i din lokale sportsbutik. Sport24-outletbutikkerne, fx i Big, har ikke Craft.

Bestil i Sport 24's web-shop

Kajakudstyr med rabat

Som medlem af Holte Roklub har du mulighed for at at få rabat, når du køber kajakudstyr. F.eks. hos:

Kano og Kajakcenter: